פתרון פשוט לעריכת מסמכי PDF ב-Microsoft Word - נגמרו ההעתקות והסריקות!
כמה פעמים קרה לכם שנתקעתם עם מסמך PDF שאתם צריכים לערוך או לשנות? אולי נדרשתם להעתיק טקסט מ-PDF אל מסמך Word איזו עבודה סיזיפית...
ויש מי שעוד מחזיקים את המוצר הארכיאולוגי והלא ידידותי לסביבה הקרוי מדפסת.. להדפיס מסמך, לחתום עליו ואז לסרוק אותו מחדש רק כדי לשלוח אותו בחזרה.
פתרון אחד- הוא לרכוש רשיון מחברת אדובה ואז עריכת PDF מובנית (למי שיש גרסאות ישנות של התוכנה - יש גרסאות שהעריכה אפשרית גם חינם).
יש הנחה לעמותות - הסבר באתר של ADOBE
הפתרון פשוט ממה שחשבתם, והוא נמצא בתוכנה שכבר יש לכם על המחשב – Microsoft Word
עומדים על הקובץ PDF > לחצן עכבר ימני > בוחרים בתפריט שנפתח "פתח באמצעות"->אם הוורד לא מופיע ברשימה, בוחרים "- בחר באפליקציה אחרת" ואז בוחרים וורד.
לאחר שערכתם, אתם יכולים לשמור את המסמך חזרה לפורמט PDF או לשמור אותו כמסמך Word לשימוש נוסף.
שימו לב- בעברית יש שיבושים. זה עובד טוב על מסמכים שבמקור נכתבו בוורד והומרו ל PDF.
ואם לא הצלחתם, יש אתר נפלא בו ניתן לעשות הכל כמעט עם PDF :
הדגמה בסרטון הבא:
Comments